perjantai 26. lokakuuta 2012

110 I PUHELIN PIRISI!

Nyt tämä postauksen kirjoittaminen vöhön venähti, mutta lääkäri soitti hevossairaalasta. He sanoivat katsovansa Immyn röntgenillä (?), että onko Immyn suolistossa sattumoisin hiekkaa. Jos hiekkaa satutaan löytämään, he kysyivät lupaa ponin leikkaukseen. Tietysti lupa annettiin, koska eihän se Immy muuten selviä.

Nyt vain odotellaan lisää soittoja sieltä, sillä sinne soittelu vie aikaa lääkäreiltä. Nyt peukut pystyyn ja luotetaan lääkäreihin!

Itsellä tietysti on koko kaksi päivää pyörinyt päässä ajatukset tuleeko Immystä enää kisaponia, ei kai se nyt menehdy, oliko meidän yhteinen taival tässä, pääsemmekö SM-kisoihin... Nyt vain pitää toivoa parasta ja pelätään pahinta! :)

Itken kaipuusta,
sillä en näe sinun hymyäsi,
joka valaisee päiväni.
En voi sille mitään:
rakastan sinua.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Paranemisia Immylle ja sulle

Ancu kirjoitti...

Voi kiitos! :)

Merika kirjoitti...

Voi ei!:( Pidän peukkuja! Voikun et nyt noin hieno pollea menettäisi! Toivotaan parasta ;)

Ancu kirjoitti...

Kiitos todella paljon! :)

jenna kirjoitti...

pidän niin paljon peukkuja kun pystyy! tuo on niin ihana ja mahtava poni että tuota et saa menettää !!! toivotaan että et sitä menettäisi

Anonyymi kirjoitti...

En ole kaikkein suosituin.En ole täydellinen, enkä ole söpö.En ole hyväkroppainen, en ole hyvännäköinen.Enkä myöskään kenenkään ensimmäinen valinta.Mutta ei se haittaa , sillä se olen minä.Laita "♥" jos hyväksyt minut tällaisena, kuin minä olen!! :)).

jenna kirjoitti...

En ole kaikkein suosituin.En ole täydellinen, enkä ole söpö.En ole hyväkroppainen, en ole hyvännäköinen.Enkä myöskään kenenkään ensimmäinen valinta.Mutta ei se haittaa , sillä se olen minä.Laita "♥" jos hyväksyt minut tällaisena, kuin minä olen!! :))

jenna kirjoitti...

pidän niin paljon peukkuja pystyssä kuin voi olla . et saa jättää hyvästejä noin ihanalle ja mahtavalle ponille. toivotaan parasta että et joudu luopumaan siitä.

Ancu kirjoitti...

Jenna - Voi kiitos niin ihanasta kommentista! :) ♥

Anonyymi - En oikein ole varma pitäisikö tuo sydän laittaa vastaukseksi vai mihin, mutta jos se pitää tähän laittaa niin ehdottomasti ♥♥♥ :)

Jepa - ♥♥♥ tietty! :) Ja mahdottoman iso kiitos myös sulle ihanasta kommentista!

Anonyymi kirjoitti...

joo siis toi sydän juttu niin ei mun sitä pitänyt laittaa kun isoveljeni tuli laittamaan sen mutta kiitos

Ancu kirjoitti...

heh:) Oleppa hyvä!