sunnuntai 2. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN 3. LUUKKU


3. MINUN JOULULAHJATOIVEET

Tänä jouluna en siis tule saamaan aiankaan omalta perheeltäni mitään suurempia lahjoja, sillä Immyn klinikkareissut olivat sen verran tyyriitä, joten ns. joululahjani on jo tuolla tallissa. :) Mutta kyllähän niitä toiveita toki silti löytyy...


- Kaksi isoa taulua huoneeseeni. Olen jo kauan halunnut huoneeni seinälle taulun minusta ja Immystä, sekä yhden taulun minusta ja Apesta tai koko kaveriporukastani.

- Jotkut suloiset aamutossut. Viime jouluna sain kahdet parit aamutossuja, mutta yhden pari on ollut hukassa jo puoli vuotta ja toisen parin toinen tossu meni rikki. (luultavasti käytin liikaa, kun olivat niin ihanat!) :)

- Hiusten kiharrin. Jota tuskin tulen saamaan, mutta en ole ikinä kihartanut hiuksiani muulla kuin leteillä joskus ala-asteella ja olisi ihana saada kunnon kiharat eikä vain semmoista jännää lainetta.

- Snöggur kalenteri. Olen pitänyt n. neljä vuotta seinälläni Snöggurin kalenteria ja mikä parasta yhden kuun kuvassa tänä vuonna komeilee Immyskä;)

- Säästöpossu. Kauan olen halunnut jonkun söpön säästöpossun, mutta aina olen joutunut tyytymään noihin osuuspankin oransseihin hippoihin, joita minulle on kannettu kun olen säästöpossua toivonut, vaikka eihän niissäkään mitään vikaakaan ole!

- Perinteistä rahaa. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta juu... Rahalla pystyn ostamaan paljon kaikkea mieleistäni ja tarvitsemaani joulua myöhemmin.

- Ripsien pidennykset. Minulla on ollut ja tulee aina olemaan lyhyet ja harvat ripset. En ole ikinä pitänyt ripsistäni! Olisi kuitenkin kiva kokeille noita ripsien pidennyksiä, miltä ne näyttäisivät. En kuitenkaan halua mitään hermeettisen pitkiä räpsyttimiä, sillä ne voisivat näyttää aika epäaidoilta.

Siinä nyt nuo toiveet, mitkä mieleen tulivat. Luultavasti toiveita olisi vielä lisääkin, mutta ne tulevat sitten luultavasti mieleen vasta joulua lähempänä. :)

Ei kommentteja: