lauantai 22. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERIN 21. LUUKKU


21. PUHELIMENI TYHJENNYSTÄ
Anteeksi aivan kamalasti, etten julkaissut eilistä luukkua eilen, sillä en saanut konettani auki kuin pariksi minuutiksi illalla ja sen jälkeen kone pimahti. Mutta nyt tänään se ei ole sitä tehnyt. Yritän saada tehtyä myös tämänkin päivän luukun tässä päivän mittaa tänne, eli älkää huoliko. :)

Hyvin useissa blogeissa on ollut nyt tällaisia saman tyyppisiä postauksia kännykällä otetuista kuvista. Eli siis, listaan tähän hiukan kuvia tältä vuodelta, joita olen olen räpsinyt. Joka kuvan alle myös kirjoitan jotain kuvasta.

 Matkalla Snöggur cup I (?) palkintojen jakoon ja matkalla piti tietty herkutellakkin ja moikata kavereita aidan taakse.


Heräsin joku aamu kesällä siihen, kun Mosse oli niin innoissaan leikkimässä ponnarillani.


Olimme Apen kanssa kesällä pakanrannalla kuvailemassa ja pelaamassa kännyköillä kiwi runia. :D


Jotain tuo katti tuossa kököttää


Satuimme ehkä Apen kanssa tiputtamaan meidän lampun, jonka piti lähteä juuri korjattavaksi, mutta tuollaisen läjän korjaus ei ehkä enää sujuisi:D


Olin taluttelemassa Immyä tiellä ja sain raahata ponia kuin kivi rekeä perässäni sillä nuo heinänkorret olivat paaljon kiinnostavampia.


Olen aivan hurahtanut leipomaan keksejä, joten siinä niitä nyt on.


Tämä klinikalta otettu kuva onkin saattanut jossain postauksessa jo vilahtaakkin?


Lenkillä klinikkareissun jälkeen ft. kuonokoppa


Kuvailin koulumme pihassa lintuauraa


Joku ilta kirjoittelin tuollaisia samanlaisia tekstejä aivan älyttömästi ja sitten päätin kuvatakkin niitä. Onse niin ihanaa ajanvietettä.


Yhtenä kouluaamuna minua ei herättänytkään herätyskello vaan Mossehan se siinä sängyllä minua töllötti. :)


Jotain omaa kynsitaiteiluani:D


Olimme Apen kanssa maastolenkillä, jossa sitten päätin kuvailla vaikka mitä risuja ja oksia:D


Tämänhetkiset kynteni, jotka ovat aivan feilanneet että huhhuh! :D
Minun ja Immyn toinen kuva tämän vuoden snöggur lehdestä.


Viimeviikolla tekemäni jättipipari köksän tunnilla, johon sitten taiteilin todella jouluisen sanan 'moi' :D

2 kommenttia:

Ida kirjoitti...

Ei pahalla, mut noi keksit näyttää aivoille :D Hienot kynnet muuten

Ancu kirjoitti...

kyllähän ne vähän näyttävätkin;D ja kiitos, vaikka itse kun katson näen vain kaameat lapiokynnet:D