torstai 6. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI 6. LUUKKU

6. HAASTE

Sain tämän haasteen noin kuukausi sitten Idalta ja Annilta, joten suuri kiitos heille!:) 
Säännöt:
  • Vastaa kaikkiin kysymyksiin (10) 
  • Haasta 4 blogia
Haastan:
- Veran
- Riinan

Toivottavasti ette ole vielä tehneet tätä haastetta!:)
1. Miksi aloitit blogin pitämisen?
Olin katsellut youtubesta eri ihmisten videopostauksia ja kerran sitten päädyin Tiian ja Voiton blogiin heidän videopostauksen innoittamana. Aloin sitten seurailla kyseistä blogia ja vähitellen blogien seurailu kasvoi ja kasvoi enkä voinut olla perustamatta omaa blogia. Kyselin kavereilta olisiko heillä innostusta oman blogin perustamiseen. Lopulta päädyin perustamaan blogin ja tässä sitä nyt ollaan iloisena postailemassa. :) 

2. Oletko kilpaillut/ millä tasolla kilpailet?
Kyllä olen kilpaillut. Immyn ja minun kilpailu tulokset yms. voitte halutessanne katsoa blogin kilpailukalenterista. Olen kisannut Immyllä 2012 kisakauden aluetasolla helppoja luokkia, mutta 2013 olisi tarkoitus siirtyä normaali luokkiin ja osallistua islanninhevosten SM- kilpailuihin.


3. Kuinka kauan olet ratsastanut?
Olen ratsastanut aivan pienestä asti satunnaisesti, mutta virallisesti olen aloittanut tämän harrastuksen seitsemän vuotiaana eli nyt on kahdeksas vuosi käynnissä.

4. Koulu vai esteet?
Näistä on vaikea valita sillä Immyn kanssahan keskitymme tuohon askellajiratsastukseen, mutta jos pakko olisi valita niin valitsisin koulun

5. Valmennus vai kilpailut? 
Tämä on vaikea! Mutta siis... Ilman valmennusta ei välttämättä pääse kilpailemaan tasokkaammin, mutta olen kuitenkin itse hyvin kilpailuhenkinen ja rakastan käydä kisoissa. Eli vastaus olisi kilpailut.


6. Poni vai hevonen? Perustele.
Pienet hevoset! Aivan kuten Immy. Suurikokoiset hevoset ja pikku ponit eivät oikein ole olleet juttuni, mutta en oikein tiedä miksi. Ne eivät vain tunnu omilta. En kuitenkaan sano etten niistä pitäisi! :)

7. Onko sinulla ollut hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
Oman hevosen omistan juuri nyt, jonka kaikki varmaan ovat jo tieneet. Mutta minulla on kuitenkin ollut Alfurilla yksi hoitohevonen, Gladur. Se oli hoitohevosenani vuoden 2009 kesänajan. 

8. Oletko hypännyt maastoesteitä? Mikä niissä kiehtoo?
Olen hypännyt, joskus Alfurilla ilman satulaa. Ne kiehtovat varmaankin sen takia, että niitä hypellään muualla kuin kentällä erilaisissa maastoissa.

9. Lempi hevosrotusi?
Islanninhevonen tietysti, mutta pidän myös shetlanninponeista, exmoorinponeista ja vuononhevosista:)

10. Korkein hyppäämäsi este?
Olisiko vain joku 40 cm.:D Mitään korkeamman esteen hyppäämis tilaisuutta ei ole tullut, enkä ole ollut ikinä milläkään estetunnilla yms. joten en edes osaa hypätä oikein.   

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sun blogia mainostettiin villivarsassa :)

Ancu kirjoitti...

Mainostettiinko?:o ohhoh! tosi kiva kun kerroit en olisi itse tiennytkään tuosta! :)