tiistai 25. joulukuuta 2012

134 I HAASTE

Moikka taas kaikki vihdoin taas tavallisten postausten erikoispostauksen parista. Sain siis haasteen Violalta, joten isoiso kiitos sinne!:)

⋅ kerro 11 faktaa itsestäsi ja vastaa haastajan 11 kysymykseen
⋅ haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
⋅ kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät
⋅ enjoy!

1.  Minulla oli karkki lakko n. kuukausi sitten kolmen kuukauden ajan ja aloitan taas lakkoilun kunhan olen saanut mässättyä kaikki joululahjana saadut mässyni.

2. En suutu helposti, mutta jos suutun en näytä suuttumistani kovinkaan vahvasti.

3. Pollet ja kiroileva siili sarjakuvat ovat aivan parhaita sarjakuvia  

4. Rakasta kaikkea pörröistä ja bling blingiä

5. Odotan kesää, sillä silloin on loma, sm-it, rippileiri ja paljon aikaa rentoutua!

6. En haluaisi kasvaa enää! Toivon todella paljon etten kasvaisi tästä pituudestani enempää sillä haluaisin olla nykyisestäkin pituudestani pari senttiä lyhyempi.

7. Tykkään laitella kynsiäni, johon sain innostuksen jo noin vuosi sitten, mutta innostus sitten katosi nopeasti, mutta olen saanut innostuksesta taas kiinni.

8. Nauran, itken tai puhun usein unissani. Joskus saan oikein nauraa kun aamulla kuulen iskältä mitä olen hölissyt yön aikana. :D


9. Valvon aina liian myöhään ja aamuisin valitan kuinka olen väsynyt.

10. Minulla on paljon lempinimiä esim. Antti, Naatti, Ancu, Ankku...

11. Olen positiivinen, enkä tykkää puhua toisista pahaa, mutta siihenkin olen joskus sortunut, mutta yritän vältellä sitä. :)





11. Kysymystä

1. Mitä ohjelmia tykkäät katsoa? Kyse on varmaankin tv-ohjelmista, joten vastaan uusi päivä ja salatut elämät. Muita ohjelmia en vakituisesti seuraa.

2. Mikä oli keskiarvosi todistuksessa? Huima 8,1, pitää korottaa seuraavaan todistukseen!:)

3. Mikä eläin olisit, jos olisit joku? Olisin varmaan jellona:)

4. Mitä eläimiä haluaisit? Jos nyt luettelisin kaikki mitä haluaisin niin saisin julkaistua tämän postauksen vasta ensi jouluna. :D Mutta kaikisten eniten haluaisin aasin! 

5. Joulu vai vappu? Ehdottomasti joulu!

6. Kuinka mones haaste? Kun oikein mietin niin olisiko n. viides :)

7. Miksi pidät blogia? Blogista on mukava seurata meidän kehittymistä ratsukkona ja bloggaus on tullut minulle mukavaksi harrastukseksi.

8. ei kysymystä, ei vastausta:(

9. Lempi artisti/bändi? Minulla ei ole mitään tiettyä lempparia, mutta yleensä kuuntelen sellaista nrj musiikkia.

10. Soitatko mitään? Jos et niin haluaisitko, mitä? En soita, enkä haluisikaan sillä en ole ollut ikinä kiinnostunut soittamisesta. Ei vain ole minun lajini.


11. Mitä toivoit joululahjaksi, mutta et saanut sitä? Hiusten kiharrin, mutta jospa vaikka ostaisin sen sitten omilla rahoillani jossain vaiheessa. :)



En kuitenkaan haasta nyt ketään, sillä minusta tuntuu että pommitan kokoajan näitä haasteita aina vain samoille ihmisille, joten jos joku nyt välttämättä haluaa tehdä tämän niin haastan sitten sen henkilön näillä samoilla kysymyksillä. Anteeksi olen ilkeä, mutta näin se nyt on. :)

1 kommentti:

Nea kirjoitti...

onpa sulla söpö poni :)