torstai 30. elokuuta 2012

89 I NELJÄN ILMOITUKSEN POSTAUS

Heissan taas pitkästä aikaa! Eli nyt ei ole tullut postausta niinkuin normaalisti. Immyä olen kuitenkin liikuttanut ja treenannut niinkuin yleensä. Mutta siis nyt asiaan. Minulla on siis neljä asiaa joista tulin kertomaan --> Immyllä ratsastelu lähipäivinä   Immyn kaveriongelma   Erikoispostaus   Uusi youtube kanava

Immyllä ratsastelu lähipäivinä - Eli normaalisti on tullut ratsastettua. Viikon tavoitteena on ollut tosissaan hitaan ravin ratsastus. Olen joutunut olemaan todella jämerä ja tiukka Immylle, jotta olen saanut sen hidastamaan tempoa, mutta siistiä jälkeä olemme saaneet aikaan! Välillä, mutta harvoin huomaan vauhdin kiihtyneen, mutta sitten ei auta muu kuin taas hidastaa.

Töltistä on tullut entistä tahdikkaampaa ja polle on kevyempä kädelle, kuin aiemmin. Edistystä on siis tullut huomattavasti! :)


Immyn kaveriongelma - Eli tämän viikon alussa meiltä lähti toinenkin tammavarsa Immyn vierus laitumelta, joten nyt ei ole Immyllä ollut mitään hevoskaveria, jonka kanssa haistella. Ainut kaveri on ollut Monda jonka laidun langat menevät neljän, kolen metrin päästä Immyn lankoja.

Mutta nyt on Immyläinen joutunut olemaan yksinäinen ja ilman kaveria. Mutta nyt on Immyn hevoskaveriongelma ratkennut ja lauantaina meidän tallin pihaan saapuu traileri, josta tömistelee ulos kaksi ruunikkoa lämminveris ratsua. Athene ja Jaquar olivat meillä kaksi vuotta sitten hoidossa tallilla, mutta joutuivat muuttamaan pois, koska meidän hevos kantamme kasvoi varsojen syntyessä.

Jaquar ja Athene siis sijoitetaan ensimmäiseksi viikoksi tammavarsojen vanhaan laitumeen, josta ne voivat tustustua Immyn kanssa. Viikon päästä olisi tarkoitus iskeä nuo kolme samaan laitumeen, toivotaan vain että Jaquar ja Athene (joka on muuten lempinimeltään Prinsessa) hyväksyvät Immyn joukkoon.

Omistajien kanssa juttelimme, että saattaa olla että edessä on vielä käynti maastoja kolmen hevosen voimin. Immylle mukavaa vaihtelua saada vähän hevos seuraa maastoonkin! Luultavasti en lisäile kuvia tai kirjoittele noista kahdesta postauksiin paljoa, ellen ensin pyydä lupaa hevosten omistajilta.

vähän tulee tämä kuva myöhässä, mutta mitä sitten? Ja tiedän kirjoitus virheen ;)
Erikoispostaus - Olen mietiskellyt seuraavaa erikoispostausta, mutta sitten muistin että joku lukijoista olikin ehdottanut minulle videopostaus ehdotuksen ´kuusipäivää minun kanssani´ tai joku tuon tyylinen. Olisiko se hyvä? Luulen kuitenkin etten pysty toteuttamaan kuutta päivää, mutta jospa neljä päivää kävisi?


Uusi you tube kanava - Muistaisin maininneeni Ap Cu kanavasta jossain yhteydessä blogissa, mutta varmaksi en sano. Eli kanava on minun ja Apen yhteinen aivan niin kuin hirnuhaukku kanavakin. Päätimme, että perustamme ns. paremman kanavan, koska vanhempi oli täynnä kaiken maan lyhyitä ei panostettuja videon tynkiä. (kaikki kyseiset minun näpertämiäni!) :D

Ei kommentteja: