keskiviikko 16. tammikuuta 2013

141 I HAASTE - 11 FAKTAA

Tässä nyt olisi sitten tämä haaste, josta eilen puhuin. Sain tän haasteen Eskerin elämää blogilta, joten kiitos sulle! :)

Haasteen säännöt:

- Kerro 11 faktaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


Faktat:

1. Jäädyn ulkona helposti hevoshommissa, vaikka mulla olisi kuinka paljon päällä, mutta kylällä hengaillessa saatan olla ulkona melkein kokoajan takki auki.

2. Sanon aina inhoavani koulua, mutta en kuitenkaan halua että lähdemme yläasteeltamme pois yhdeksännen luokan jälkeen, koska silloin kaikki tuntuvat eroavan ja lähtevän omille teilleen ja pitää itse selviytyä omillaan.

3. Oon riippuvainen mun kännykästä ja oon kokoajan selaamassa sovelluksia läpi tietyssä järjestyksessä instagram, facebook ja blogger.

4. Jos nolaan itseni/ mokaan jossakin asiassa en yleensä vain punastu ja muutu tuppisuuksi vaan sen sijaan alan nauraa itselleni. Usein myös naureskelen omille jutuilleni.

5. Innostun helposti eriasioista. Tällä hetkellä innostuksen kohteenani on käydä salilla, vaikken ole kertaakaan sinne päässyt... Innostukseni tosin ovat yleensä lyhyt kestoisia esim. piirtäminen (jossain vaiheessa piirsin hirveästi hevosia ja jälkeen päin taideteoksiani katsellessa jokainen piirros näyttää samalta. Lopulta piirtely loppui kuin seinään) tai toinen esimerkki voisi olla vaikkapa virtuaalitallit (minulla ja Apella oli joskus virtuaalitalli nimeltä joku Möss talli (?) tuo innostus keski noin. pari kuukautta, jonka jälkeen poistimme tallin)



6. Inhoan kasvien hoitoa, sillä olen todella laiska kastelemaan niitä. Minulla on huoneessani tällä hetkellä kasvi kuiva risukasa, jota äiti yrittää kastella kun muistaa. Ainoat kasvit, joista pidän ovat kaktukset, sillä niitä ei tarvitse hoitaa paljon mitään.


7. Yleensä kun olen yksin kotona laitan radion volumet kaakkoon ja riehun ympäri taloamme, sekä juttelen itsekseni:D


8. Olen laiska siivoamaan oma huonettani ja se onkin melkein aina sotkuinen. Kun saan huoneeni siivottua se on viimeistään viikon päästä yhtä sekaisin kuin ennen siivousta..

9. Seuraan tv: stä salkkareita ja uutta päivää sekä tällä hetkellä ypäjää

10. Minun koululaukkuni on hyvin pieni, jonka takia se on joskus todella ongelmallinen.. En kuitenkaan halua vaihtaa sitä, koska pidän enemmän pienistä laukuista.

11. Intoilen aina saadessani, joltakin teistä lukijoista sähköpostia, kik viestejä yms. Kiitos kaikille ketkä on tullut mun päivää piristämään!:)



Kysymykset:

 1. Mikä on elämäsi haave ammatti? Miksi juuri se? 
 Mullahan ei siis ole mitään haave ammattia, jonka pikkuhiljaa pitäisi alkaa olla jo tähtäimessä. Ammatteja on vain mun mielestä aivan liikaa! Toisaalta haluaisin olla hevoshieroja tai mainosten editoija ja toisaalta olisi kiva olla nuorten hevosten (issikoiden) kouluttaja tai sitten vaatekaupan myyjä. Eli mitään haave ammattia mulla ei ole.

 

2. Mitä teet vapaa-ajallasi?
Oon kavereitten kaa kylällä tai meillä, teen tallihommia, oon koneella tai hengailen vaan mun huoneessa. Mutta suurin osa ajasta menee noihin hevoshommiin.






3. Jos saisit kolme toivetta, mitkä ne olisivat?

- Kenenkään ei tarvitsisi podeta nälänhätää, kiusaamista yms. täälä maapallolla!
- Saisin ripsien pidennykset, sillä mun omat ripset on niin lyhyet ja harvat...
- Saisin itselleni isosiskon tai -veljen! Ainoana lapsena on usein tylsää...

4. Miten päädyit blogi-maailmaan?
Sain innostuksen bloggaukseen lukiessani muiden henkilöiden blogeja (jotka löysin youtuben kautta) ja tässä sitä nyt ollaan postauílemassa. :)

5. Sinun top 5 blogit:
Mulla ei ole mitään lempi blogeja sillä kaikki blogit joita luen (löytyy profiilista lukulistalta) ovat mahtavia ja kaikki ovat ihanan omaperäisiä!:)

6. Mitä suunnitelmia tulevaisuuden kannalta?Mulla ei ole paljoa suunnitelmia tulevaisuudelle, sillä elän päiväkerrallaan, joka joskus saattaa muita ärsyttää, koska jätän usein tärkeät asiat viimeiseen mahdolliseen päivään. Vaikka mulla ei suunnitelmia ole, haluaisin olla ainakin pitkälle tulevaisuuteen hevosten parissa ja hyvissä väleissä kavereiden ja tuttujen kanssa!:)

7. Missä ja mitä opiskelet tällähetkellä?
Opiskelen kahdeksannella luokalla Pälkäneen yhteiskoulussa.

8. Mikä on parhain muistosi viime vuodelta?Viime vuodelta on avan älyttömästi hyviä muistoja, mutta varmaankin se että pääsin Katille kisahoitajaksi SM kisoihin. :)

9. Mitä aiot ehdottomasti tehdä ensi kesänä?Olla paljon kavereiden kanssa, kisata, bloggailla mahd. usein ja vähentää ylimääräistä koneella oleilua. Eli lyhyemmin nauttia kesästä!

10. Kerro lempihevosestasi:Lempihevosenihan on yllättäen Immy. Se on kiltti ja nöyrä, mutta ratsastaessa reipas, eikä maailma helpoin ratsastettava. Se tekee mitä ratsastaja pyytää, mutta jos ratsastaja ei anna oikeita apuja, niin ei Immykään tee silloin mitään oikein. Siinä nyt lyhyesti :)

11. Teitkö uudenvuoden lupauksen? Mitä? 
Tein pari lupausta ja ne olivat muistaakseni seuraavat:
Liikkua enemmän, sillä kuntoni on rapistunut oikein kivasti ja panostaa kouluun tuplasti enemmän, mitä syyslukukaudella! :)

talvi 2012 <3

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kenet sä haastat? :)

Ancu kirjoitti...

Lili - en valitettavasti haasta ketään, koska jokaikisen blogissa tuntuu jo olevan tämä haaste ja useissa jo moneen kertaan. :(

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus!:D
t. Jenni

Anonyymi kirjoitti...

Voitko tehdä bannerin? :)

Ancu kirjoitti...

Voin harkita sitten kunhan saan oman koneeni takaisin, muista sitten kysyä uudestaan:)