perjantai 4. tammikuuta 2013

139 I NÄIN MINUUN YHTEYTTÄ

Moikka mooi! Nyt ajattelin vihdoin tehdä postausta siitä, mistä muhun saa yhteyttä, sillä joku joskus sitä kysyi ja minunhan piti tämä sitten tehdä, mutta unohdin kuitenkin.


Blogilla on siis oma sähköposti jossa käyn kurkkaamassa pari kertaa viikossa. Sinne voitte siis lähettää viestejä, joita ette halua mun julkaisevan blogissa tai haluatte laittaa mulle vain viestiä yksityisesti. :)
Osoite: Aihuuai@hotmail.com

Eilen sain ladattua minunkin kännykkään kik:n, joten sinne mun kanssa voi tulla juttelemaan tai edes piristämään mun päivää vaikka tulla vaan moikkaamaan, mutta jutella mulle voi enemmänkin mistä vain. :)
Nimimerkki:  aannccuu


Ja sitten tietty blogin kautta. Julkaisen blogissa kaikki kommentit, vaikka ensin tarkistankin ne sillä jos niissä sattumoisin olisi jotakin loukkaavaa muihin henkilöihin viitaten.

Seuraavan postauksen saan tehtyä luultavasti vasta ensiviikolla, koska tänään en pääse ratsastamaan Immyllä, sillä olen lähdössä kohta Apen kanssa Tampereelle ja huomenna olen menossa Athenen ja Yaqhuarin kanssa maastoon, jossa ei sattumoisin ole vierellä juoksemassa kuvaajaa:D

Kesä 2012, olisipa jo kesä!

4 kommenttia:

Aune kirjoitti...

Ihana toi viimeinen kuva♥
~http://rautias.blogspot.com

Ancu kirjoitti...

Aamu - Kiitos paljon!:) + sul on kyl ihana blogi!:)

Anonyymi kirjoitti...

miks pidätte tota yksin? tosi onnellisen näkönen... Issikoitten kuuluu olla laumas, mut iha miten vaan. Kenen valmennuksis käytte?

Ancu kirjoitti...

Anonyymi - Meillä ei ole Immylle kotona ketään hevosta, jonka kanssa sen voisi laittaa. (Monda ei tule toimeen muiden hevosten kanssa ja kesällä Immyn kanssa jo kokeiltiin Athenea ja Yaghuari, mutta ne vain jahtasivat Immyä eivätkä päästäneet Immyä syömään) Ollaan kuitenkin paljon ja joka paikasta yritetty etsiä ponille kaveria, mutta ikinä ei ole tärpännyt...

Me käydään pääsääntöisesti aluevalmennuksissa (Sirpa Brumptonin), Kati Summan ja Jenni Kurjen tunneilla, mutta silloin tällöin ollaan myös käyty Riikka Räihän tunnilla ja huomenna olisi tarkoitus käydä Tiina Ryhäsen tunnilla. :)