keskiviikko 6. helmikuuta 2013

146 I BLOGIN LOPPU TULOSSA?

Moi taas pitkästä aikaa! Tässä on vierähtäny nyt aivan kaueen pitkä postaustauko, koska mulla ei oo ollu mitään motivaatioo kirjotella tänne. Tauon aikana mulla on käyny monesti mielessä pitäskö mun lopettaa tää blogi? Mut vieläkään mä en oikeen tiedä lopetanko vai jatkanko...


Mulla on ollu vaan innostus postailla tonne lifestyle blogin puolelle, koska sinne voi kertoilla ns. laajemmin mun elämästä ja kuvien ei tarvitse olla hevospainotteisia.

Vaikka taukoa on ollu niin me ollaa tietty treenattu Immyn kanssa oikein kivoin tuloksin, kiitos Tiinan! :) Nyt ollaan pääasiassa keskitytty raviin, jossa oon saanu ponin ponnistamaan takajaloilla kunnolla ja käyttämään takapäätä. Kyllä toi ravi tuntuu nyt ihan erilaiselta kun oon saanu ponin käyttämään takapäätä.

Mä nyt vielä mietin pitäiskö tätä blogia jatkaa jos motivaatiota ei ole yhtään. Tän postauksen tarkotus oli vaan kertoo missä mennää ja miks mä en oo päivitelly yhtää. Mä niin toivon et pääsen takasin siihen intoon postailla usein!:)



11 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

älä ihmeessä lopeta! Sun blogi on ehdottomasti paras issikkablogi mitä oon koskaan lukenut(: kyl se postausinto vielä iskee!

Amanda kirjoitti...

Et oikeesti lopeta , tää on paras blogi!!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Yhdistä sun blogit? välillä heppajuttua lifestyleen :)

Anonyymi kirjoitti...

Et lopeta blogia! Tää on aivan mahtava blogi!! Pidät vaiika taukoo ja sitten kun postausinto palaa niin jatkat kirjoittelua :)
Mutta ei missään nimessä saa lopettaa :D

Hanskiiu kirjoitti...

Älä lopeta! Sun blogis on ihana ja yks parhaimmista heppablogeista!

Anonyymi kirjoitti...

Iha sama! Kunhan lifestylee jatkat...

Emilia kirjoitti...

Ihana kuva tuosta ponista;) älä lopeta blogia!

Ancu kirjoitti...

Oona K - Voi kiitos, Eiköhän se pikkuhiljaa iske:) !

Amanda - Kiitos, kiitos iha älyttömästi!:) en mä sitte varmaan lopetakkaan. :)

Anonyymi1 - Mä en oikeen tykkää sekottaa niitä sekasin, koska kaikki eivät halua välttämätä lukea mun heppajuttuja lifestyleblogin puolella ja toisin päin, mutta muuten hyvä idea!:)

Anonyymi2 - Käskystä en mä sitten näköjään lopeta:) Toivottavasti toi into iskisi nopeeta:)

Hanskiiu - Vooi kiitos!:) ja en lopeta kun näin moni on lopetusta vastustanu:)

Anonyymi3 - Todellakin jatkan lifestyle blogia, se ei oo kuolemassa vielä pitkään aikaan;D

Tiina ja Emppu - oij kiitos! En mä näköjään sitten lopeja:)

Eve kirjoitti...

eieieij, et saa lopettaa! Tää on ihan mahti blogi!! (:

Anonyymi kirjoitti...

älä lopeta!!!!!

Ancu kirjoitti...

Eve - Ok en lopeta:) ja kiitos tosi paljon!

Anonyymi4 - käskystä en lopeta:)