tiistai 19. maaliskuuta 2013

152 I PÄÄTÖS TEHTY!

Mä oon nyt pitkän mietinnän jälkeen päättäny lopettaa tämän blogin. Mua harmittaa paljon, koska mulla on ollu ennen kova innostus tähän, mutta nyt se on kadonnut ihan totaallisesti.. ): Mä en poista blogia näkyvistä, mutta lopetan kirjoittamisen. Meidän tie Immyn kanssa kuitenkin jatkuu:)

Jos joku nyt haluaa seurata mun elämää vielä niin käykää ihmeessä kurkkaamassa mun lifestyle blogin puolella:) --> All day every day

Kiitos ihan jokaikiselle blogiin kommentoijalle ja suurin kiitos maailman ihanemmille lukijoille! Te ootte parhaita :>

15 kommenttia:

Anni kirjoitti...

voi höh, olisi ollut kiva lukea teistäkin vähän pidepään :(

venla kirjoitti...

jos et poista tätä, niin kai voit siiloin tällöin kirjottaa, esim, joistain kisoista tai kun sulla on paljon kuvia ?:)

Ancu kirjoitti...

Anni - tällästä se vaan on >:

venla - sillon tällöin mä voin kyllä päivittää juurikin niikö kisoista ja satunnaisista valmennuksista:) Mut tosi harvoin..

Anonyymi kirjoitti...

harmi!mut onneks joskus harvoin kirjotat tnnekkin:)ja jos et tänne jaksa kirjoittaa niin voihathan kirjoitttaa siihen toiseen blogiin joskus hevosistakin... mutta on kyllä harmi kun lopetat tmän blogin ,mutta ei voi mitään:)

Anonyymi kirjoitti...

Harmi, ainut issikkablogi jota tykkäsin lukea :(

Anonyymi kirjoitti...

eih! pidin tosi paljon tästä sun blogista! Kivoja issikkablogeja, kun en ole montaa vielä löytänyt. Mutta onnea jokatapauksessa jatkoon teille molemmille! :))

Anonyymi kirjoitti...

EIKÄ! Tää on/oli niin hyv' blogi, laittaisit edes kerran kuussa pienen tiivistelmän miten teillä menee

Anonyymi kirjoitti...

EEEEEEEEIIIIII :( Ainoo Issikka blogi jota jaksaisi Lukee :( Postailla voisit edes kerran vuodesta miten teillä menee? :) Höh harmi ;(

Ancu kirjoitti...

Okeiokei mä lupaan postailla silleen harvakseen just kisoista ja valmennukista miten nyt jaksan:)

Merika kirjoitti...

Miks ihmeessä lopetat tän blogin, mutta jatkat tuota lifestyle blogias?:o

Ancu kirjoitti...

Merika - Jotenki musta tuntuu et sinne keksii enemmän kirjoteltavaa ja oon innostunu sen pitämisestä nyt paljon enemmän:)

Anni kirjoitti...

Oon ihmetellyt sellast, et miks et vois pitää sellast blogii jonne postailisit, niinku lifestylee sekä heppajuttui? Mut onneks et nyt sentää jätä tätä ihan kokonaan :)

Anonyymi kirjoitti...

kirjottelisit sinne lifestyle blogiin joskus hepoist?

Ancu kirjoitti...

Anonyymi - juu tässä lähi päivinä jo tulee sm postaus c:

maria.eeva.elisabet.lamminen@gmail.com kirjoitti...

Kiva blogi! Ihana poni sinulla!♥ Haluaisitko liittyä minun blogiini os. monenlaisiaystavia.blogspot.fi :)? Tää on ihan hirveen hyvä blogi! Miks poistat tän?:( Mutta hyvää jatkoa!;)