maanantai 11. maaliskuuta 2013

151. KEVÄT ON TULOSSA!

Moi! Vihdoinkin mä saan postattua!

Tänään ratsastin Immyllä siis kentällä ja sain aikaiseksi viritellä kameran kuvaamaan, kun ilmakin oli suht. lämmin. Kevät tuntuu siis tulevan vauhdilla! :)

Aloitin kävelemällä pitkät alkukäynnit ja aina välillä pysähdyin johdattelemaan Immyn päätä rennoksi ja alemmas. Nykyään tuo ohjalla johdattelu sujuu todella hyvin. Pari kertaa kun pikkuisen ottaa ohjasta, niin pää on jo kivasti.

Käyntien jälkeen aloitettiin tölttäillä uralla. Alkuun Immy tuntui vähän kankealta, mutta loppua kohti notkistui ja tahtikin parani. Sain ratsastettua ponia suht. hyvin pohkeella, ilmaan että meno olis ollu taas vaihteeks semmosta on off köpötystä.


Kun töltit oli tölttäilty aloin siirtyä raviin. Tavoittelin rentoa ja rauhallista ravia, mutta se jäi vähän hakemiseksi.. Aluksi menin uralla, mutta siirryin vähitellen pääty ympyrälle. Ympyrällä oli ongelma pitää ympyrä ympyränä, sillä Immy ei oikein ollut mun "välissä" vaan joskus mentiin soikiota ja joskus löydettiin itsemme keskeltä kenttää. Pitää seuraavan kerran keskittyä kentällä tuohon pääty ympyrän ratsastamiseen ja saada Immy kulkemaan mun jalkojen välissä ilman ulos- tai sisäänpäin puskemista. :)

Loppuun vielä lyhyt video, josta näette vähän paremmin meidän menoa.


10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Yrität saada immyä peräänantoon kun taivutat sen kaulaa. Kun ei se muuten näytä menevän!

Merika kirjoitti...

Näytät tuijottelevan ponin niskaan? Sama ongelma mulla :D

Ancu kirjoitti...

Anonyymi - Juu, yritän:D

Merika - Joo, mulla se tuntuu oleva ikuine ongelma, mut onneks ei oo enää nii paha mikä sillon joskus oli kun asento oli kun kilpikonnalla:D

Anonyymi kirjoitti...

Etkö saa peräänantoon

Ancu kirjoitti...

Anonyymi- Sitä saa miettiä:D

Anonyymi kirjoitti...

eli et

Anonyymi kirjoitti...

sähän sillon joskus ku teit sen toise blogin kerroit et se ei tuu menee tän blogin edelle, toisin kävi..

Ancu kirjoitti...

Anonyymi1 - no se on si sun murhe:D

Anonyymi2 - Nii taisin sanoa, mut mulla ei oo jotenkin ollu fiilistä postailla tänne kun toi toinen blogi tuntuu jotenki ny houkuttelevammalta... Tälle blogille on siis nähtävästi tulossa loppu totaallisesti kun ei oo yhtään innostusta postailla ):

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä nykyää lifestyle postaukset on anculta kivempia (:

Anonyymi kirjoitti...

Ok :( No harmi ois vaa ollu kiva lukee tätä blogii ku se toinen ei taas mun mielestä oo hyvä :(